Terug naar overzicht
Voor je bestelling
Alles wat je moet weten over mobox
Mijn mobox
Een paar handige tips hoe je mijn mobox het beste kunt gebruiken
Over de box
Hier vindt je de afmetingen, gewichten van onze boxen
Over de opslag
Waar wordt je box opgeslagen en hoe zit het met de verzekering?
Bezorging en ophalen
Alles over het bezorgen van jouw boxen of het ophalen hiervan
Betaal mogelijkheden
De verschillende betaal mogelijkheden
Privacy en veiligheid
Alles over de privacyverklaring en algemene voorwaardes
Wat krijg ik als ik een Mobox bestel?
Bij onze opslagboxen krijg je:
Hoeveel tijd kost het om een MOBOX in te ruimen?
Heb je alles ingepakt en staan de spullen klaar om in te laden? Met een aantal variabelen, zoals: staat de MOBOX direct voor je voordeur of moet je nog een stukje lopen. Bij MOBOX krijg je een uur de tijd om in te laden, mocht je extra tijd willen bijboeken kan dit ook. Zo kun je op je gemak alles inpakken en in de MOBOX zetten.
Wat is de minimale huurperiode?
Bij MOBOX betaal je altijd de eerste maand huur, maar de opslagperiode is flexibel.
Wanneer moet ik mijn volle opslagbox terugvragen?
Wij proberen, na aanvraag, de opslagbox zo snel mogelijk terug te bezorgen. Hoe eerder je het aangeeft dat je de volle opslagbox op een bepaalde datum terug wilt, hoe groter de kans dat wij dat in onze planning kunnen verwerken.
Hoe reserveer ik een MOBOX?
Vraag een offerte aan voor MOBOX via de website. Telefonisch of per email is uiteraard ook mogelijk: bel 0800-23566 of mail naar info@mobox.nl
Ik wil een opslagbox voor een korte termijn huren, kan dit?
Ja, bij MOBOX kun je na je eerste maand per week je MOBOX opzeggen. Omdat je vooruit betaald heb je de hele maand al voldaan. Komt je MOBOX eerder terug, dan krijg je de weken dat je geen gebruik hebt gemaakt van de box van ons terug.
Heb ik een vergunning nodig voor een MOBOX?
In tegenstelling tot een opslagcontainer is het over het algemeen niet nodig om voor de MOBOX een vergunning aan te vragen. Het hangt eenvoudig af van de parkeersituatie bij jou in de straat en het beleid van je gemeente.
Hoe lang mag de MOBOX voor mijn deur blijven staan?
Een MOBOX mag maximaal 3 dagen voor je deur blijven staan. Er zijn enkele situaties waar de MOBOX wel langer kan blijven staan. Wilt u hier meer over weten, neem dan contact op met onze klantenservice. Buiten onze bezorgregio is direct inladen van toepassing. Hier staat 2 uur voor. Bij gebruik van meerdere boxen stemmen we vooraf af hoeveel inlaadtijd gewenst is.
Wat zijn de afmetingen van een MOBOX?
8 kuub MOBOX De oppervlakte van de MOBOX is 4 m2. Binnenmaten: Lengte: 2,30 Breedte: 1,70 Hoogte: 2,15 14 kuub MOBOX De oppervlakte van de MOBOX is 6 m2 Binnenmaten: Lengte: 2,92 meter Breedte: 1,96 Hoogte: 2,10
Hoeveel gewicht mag er maximaal in een MOBOX?
14 kuub MOBOX maximaal 1250 kg 8 kuub MOBOX maximaal 1000 kg
Wat mag er niet opgeslagen worden in een MOBOX?
Er zijn verschillende goederen die niet opgeslagen mogen worden in een MOBOX zoals giftige stoffen, ontvlambare stoffen en geheelde goederen. Een volledig overzicht kan je vinden in onze algemene voorwaarden.
Zijn mijn spullen verzekerd tijdens de huurperiode?
Tijdens de huurperiode loopt de verzekering, net zoals bij gewone self storage, via je eigen inboedelverzekering. Het is dus belangrijk dat je je verzekeringsmaatschappij waar je de inboedelverzekering hebt afgesloten informeert over de opslag van je spullen bij MOBOX.
Kan ik nog bij mijn spullen als ze opgeslagen liggen?
Ja, dit kan! Je moet van te voren wel even een afspraak maken, zodat we de tijd hebben om je MOBOX uit zijn opslag te halen en klaar kunnen zetten in onze ruimte. Hier zitten geen kosten aan verbonden, en er wacht altijd een kopje koffie op je! Vergeet je sleutel niet mee te nemen.
Waar staat mijn MOBOX opgeslagen?
We hebben twee opslagcentra in beide in Noordwijkerhout. Afhankelijk van je locatie en beschikbare ruimte bij deze locaties, wordt je MOBOX naar één van deze centra gebracht. Wij communiceren vooraf waar je MOBOX komt te staan.
Staan mijn spullen veilig opgeslagen?
Je spullen staan veilig en verwarmd op een van onze locaties. Onze locaties zijn vochtvrij waardoor je meubels in goede staat blijven zelfs tijdens lange opslagperiodes. Naast dat ons opslagcentrum goed beveiligd is, is ook je MOBOX individueel zelf goed afsluitbaar met stevige deuren en een stevig slot.
Moet ik aanwezig zijn bij de bezorging van de MOBOX?
Ja, als de MOBOX wordt bezorgd is het handig als iemand de chauffeur kan vertellen waar de MOBOX moet komen te staan zodat je bij het in- of uitladen niet onnodig ver hoeft te lopen met al je spullen. Daarnaast vinden wij het prettig om wat tips en uitleg te geven over het correct inruimen van de MOBOX, zo haal jij het meest uit de MOBOX. Tot slot nemen we de huurovereenkomst door en dien je deze te ondertekenen!
Zijn mijn spullen verzekerd voor beschadigingen?
Tijdens het transport zijn je spullen verzekerd als er sprake is van een ongeval waar de MOBOX beschadigd raakt, en daardoor ook je spullen. Om schade tijdens het transport te voorkomen moet je je spullen goed vastzetten en levert MOBOX een verhuispakket mee. Dit verhuispakket bevat 10 verhuisdekens en 3 spanbanden.
Kan ik de MOBOX goed afsluiten voordat jullie hem komen ophalen?
Elke MOBOX heeft een stevige deur en je krijgt er een slot en sleutel om hem af te sluiten. Zo kan je de MOBOX afsluiten voordat we hem weer oppikken, en hoef je je geen zorgen te maken over je spullen die erin staan.
Hoe lang van te voren moet in aangeven dat ik mijn MOBOX terug wil hebben?
We horen graag tot 48 uur van te voren wanneer je jouw MOBOX terug wilt. Maar hoe eerder hoe beter wij kunnen plannen.
Onze privacyverklaring
Bekijk onze privacyverklaring
Algemene voorwaardes
Bekijk onze algemene voorwaardes
Cookie beleid Mijn mobox
Voor mijn mobox gebruiken we Cookies enkel om je als klant te kunnen inloggen, Deze gegevens worden geencrypt opgeslagen zodat er niet gemakkelijk uitgehaald kan worden wie af wat er in de cookies staan Wil je meer weten hier over? lees dan ons cookie beleid
Facturen bekijken
Om je facturen te bekijken kun je naar facturen of je klikt vanaf het dashboard naar Facturen. Vanaf hier kun je elke maand factuur zien. Klik op het pijltje bij de factuur om de detials te bekijken. Download vervolgens jou factuur
Boxen retourneren
Je wilt natuurlijk je boxen zo snel mogelijk weer terug om al je spullen weer netjes op z'n plek te zetten. Dit doe je gemakkelijk door naar Mijn boxen te gaan. Vanaf hier kun je de boxen per stuk selecteren of je selecteer ze in een keer allemaal. Kies vervolgens de actie: Retourneren en klik op ga veder. Nu wordt er gevraagd wanneer je de boxen terug zou willen. Kies nu jouw voorkeurs datum en tijd. Klik op volgende en controlleer alles goed. Nu hoef je alleen nog maar op retour aanvragen te klikken. Vanaf nu zullen wij je aanvraag behandelen en zo spoedig mogelijk jouw laten weten wanneer we exact komen.
We staan altijd voor je klaar, Geen vraag te gek
Lisette
Anneke
Thomas
Jeroen
Matijn